26 Aug 2013

Rooftops and Antwerp



It is probably in every touristic brochure by now, but if you ever go to Antwerp, you must go to the MAS. The Museum Aan de Stroom is quite an iconic building, but it's best side is definitely the rooftop. After you've taken nine escalators and one regular stairs, you will see one of Antwerp's finest views.
I love coming here in the evening, when the museum has al ready closed it's doors. When it's nice and quiet and there aren't a lots of visitors. Add a beautiful sunset, and it will be a perfect night.

Oh and the good part, since the rooftop is independent of the museum, you don't have to pay any entrance. It's free!

dress JBC - jacket Steps - glasses Primark - flipflops H&M

6 comments:

  1. ik ben er nog altijd niet geweest.. shame on me!

    xo Charlotte - aliceroxy

    ReplyDelete
  2. Heel leuke outfit! En ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest in het Mas en toch woon ik in belgiƫ, moet ik dringend eens gaan doen! :)

    ReplyDelete
  3. leuke spot .. het museum is geweldig, vooral de manier waarop je je weg moet volgen : je komt telkens aan een andere kant van het gebouw uit met een amazing view tot gevolg. Ik at ooit al eens in het restaurant 't Zilte van het Mas. Lekker maar met de foute mensen ; ik heb er mindere herinneringen aan. Misschien moet ik het eens overdoen met een leukere mensen. Zetten we meteen de indrukken om in positief !

    leuke JBC jurk btw .. ;-)
    Nica,
    http://seeyouatnine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu moet ik mijn spijt toegeven dat ik nog niet in het museum ben geweest. Maar ik heb inderdaad al vaker gehoord dat het de moeite is! Ook in 't Zilte ben ik nog niet geweest, misschien komt her er ooit nog wel eens van. :)
      Dankjewel !

      Delete
  4. Ik ben zeker wel in antwerpen geweest, maar nooit op dit dakterras! Sowieso wil ik nog een keer terug naar antwerpen en dan zal ik hier zeker een bezoekje brengen!
    (en ik vond je comment heel lief, dat wilde ik ook even zeggen :)

    ReplyDelete

Feel free to comment and make my day. :)